En typisk lördagskväll

Vi har sånna där dörrar till våra rum där man trycker in en knapp och sedan vrider för att låsa den. Att man skulle vrida den fick jag reda på först i fredags då jag tidigare bara tryckt in den och trott att mitt lås varit sönder!! (tekniska Emelie!).

Kanon, nu kan jag låsa mitt rum tänkte jag och låste dörren korrekt när jag åkte till ett shopping-center i lördags morse. Efter en dag full med shopping i solsken kom jag hem och det första jag gjorde var att ta en dusch. Efter duschen gick jag tillbaka till mitt rum men blev ståendes utanför. Dörren var stängd, och låst (det jag inte visste var att man var tvungen att vrida tillbaka knappen igen för att det inte skulle låsas varje gång man stängde dörren).

Ingen mobil, inga dator, inga skor. Vad gör jag nu? Barfota gick jag ut och stötte på en kille som sa att jag skulle gå till commons... Okej... småsprang dit (utan skor!!!) och när jag väl kommer dit frågar killen i receptionen om jag har någon legitimation med mig. "NEEEEEJ! Inte heller några skor eller borste (mitt hår stod åt alla håll och kanter)!"
Han skrattade tog extranyckeln och öppnade dörren för mig.

Så ser en lördagskväll ut hos mig, hur ser den ut för dig?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Helt jävla awesome Emelie :D hahahaha! Skulle vilja sett detta. Jätteroligt ju!

2011-09-06 @ 22:28:13
Postat av: Gurra

HAHA, de där låsen kan vara livsfarliga. Dom har en tendens att kunna gå lätt i baklås också :P får vi la dock hoppas på att inte händer. Men sjukt rolig historia :D

2011-09-07 @ 02:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0