Jag, en plugghäst?

Känns som jag har tusen saker att göra! Tusen kan vara en överdrift men jag har en uppgift som ska vara klar tills i morgon (snart klar med den), en bok jag ska ha läst ut till på fredag, ett case i international management till på tisdag, HRM-case onsdag, första testet den 19/9. Jag stoppar där!
Sista uppgiften och opponeringarna på sommarkursen skickades i alla fall in tidigare i dag. Nu gäller det bara att hålla tummarna och hoppas att examinatorn tycker att det är lika bra som jag tycker!!! :)

Snart helg igen, veckorna springer iväg!


Min kvällsmat är inspirerad av Linda som kör LCHF! :-)



”Fikan” är kanske inte lika inspirerande av LCHF. Kul att dessa är de minsta förpackningarna att köpa.
Och ja, de är snart slut ;-)

Linda - någon av oss många ju jobba för statistiken på 40 kg socker om året när du lagt av, fattar du, 80 kg till mig ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmmm.... Det säger jag inte till den där söta slibbiga colan eller den där äckliga chokladen :-) utan till ägg o bacon! Mums, nu blev jag sugen! :-)

2011-09-08 @ 21:47:48
Postat av: Linda igen

Förresten är det 45 kg socker som folk sätter i sig per år! 45+45=90 kg :-)

2011-09-08 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0