Plugg plugg plugg

Dagarna består av plugg, eller borde i alla fall göra det.
I går tog jag time-out och gick först till poolen med Carl för att sedan åka till Gulf Coast Town Center för att shoppa, handla mat och käka. Två klänningar och lite träningskläder fick följa med mig hem!
Och så åt vi på vapiano. Min favorit lunch-ställe i Sthlm!! Visste inte att det var en kedja och fanns på fler ställen än där.

Men idag pluggar jag. Mitt första prov sitter jag och skriver om 6 timmar...
Wish me GOOD LUCK :-)



Så här ser det ut på mitt skrivbort just nu - fullt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh prydligt skrivbord!

Lycka till idag!

Jag tänker på dig!

Kram

2011-09-19 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0