Skohandlande

I går tog vi bussen till Gulf Coast Town Center för att kolla lite i affärer och käka middag. Eftersom jag var iväg med två killar hade jag ingen tanke på att shoppa men följde med dom i lite affärer. Tills vi kommer till en skoaffär. Alla priser är nedsatta och köper man ett par får man det andra paret för 50%.
Sagt och gjort - två par skor fick följa med hem. Ett riktigt kap - två par skor för 250:-

Jag är glad att Mikael inte är med mig just nu för han hade blivit tokig på allt mitt skoköpande.
6 par skor på 5 veckor - eftersom han är på andra sidan jordklotet vågar jag säga de för nu kan han inte tvinga mig kasta ett par (en deal vi vanligtvis har hemma, köper jag ett par måste jag kasta ett par. Han är tråkig, jag vet ;-) )


Kommentarer
Postat av: Mikael

När jag kommer och hälsar på kan vi ha lite rensning kanske? :)

2011-09-24 @ 17:11:14
Postat av: Pappa och mamma

Vi köpte bara 12 par sulor. Då kanske du behöver fler.

2011-09-24 @ 17:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0