Soooooolbrun

Idag var det mening att jag skulle plugga, jag har en inlämning på tisdag jag inte börjat med, ska ha läst en vetenskaplig artikel på 35 sidor jag inte börjat med, är långt i från klart med sommarkursen jag läste i somras plus att det ska läsas 3 kapitel i böckerna inför föreläsningarna denna vecka med.

Runt lunch frågade Larissa om vi skulle åka till stranden. Vi har pratat om det många dagar nu men det har inte varit tillräckligt bra väder. Sagt och gjort, på med bikini och packa ner handduk och vatten. En kvart senare möttes vi vid hennes bil.

Vi åkte till Naples, vilket ligger söder om Ft:Myers. Larissa som kommer från Tyskland har turistat en hel del i Florida och sa att detta var den bästa stranden.
Där tillbringade vi hela dagen. Jag kollade precis om vattentemperaturen mäts - det gör den, 85,5 F vilket är ca 30 grader! Alltså ungefär lika varmt som i luften!

Ju längre tid jag är här, ju mer älskar jag det!

Vem vet, jag kanske aldrig mer kommer hem ;-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du måste komma hem!!!

2011-09-05 @ 09:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0